Już 26 lutego rusza rekrutacja stażystów do Lidl Polska – ponad 70 osób ma szansę na zdobycie doświadczenia w centrali oraz biurach sprzedaży znanej sieci, w ramach 13. edycji programu „The Lidl Way to Career”. Udział w stażu to szansa na poprowadzenie własnego projektu, współpracę z ekspertami oraz rozwój kwalifikacji. Program potrwa 3 miesiące, a stażyści mogą zarobić nawet ponad 5 tys. zł brutto miesięcznie.
Lidl Polska zatrudnia obecnie blisko 27 tys. osób i jest jednym z najlepszych pracodawców w kraju, co pokazuje prestiżowa nagroda „Top Employer”, którą sieć dostała po raz 11. Aby dać szansę również młodym ludziom na zdobycie doświadczenia zawodowego, Lidl Polska 26 lutego rusza z kampanią stażową. Ponad 70 osób ma szansę dostać się na 3-miesięczny wakacyjny (lipiec-wrzesień br.) płatny staż oraz nabyć cenne umiejętności i zobaczyć, jak wygląda praca w centrali i biurach sprzedaży znanej sieci od podszewki.
Lidl Polska wspiera młodych
Oferta stażowa „The Lidl Way to Career” jest bogata i stworzona tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Staż będzie można odbyć we wszystkich pionach organizacyjnych centrali, np. w dziale zakupów, marketingu, finansów, prawnym, controllingu, IT, zapewnienia jakości, zarządzania promocjami czy BHP. Stażystów poszukują także regionalne biura sprzedaży w Gliwicach, Jankowicach, Legnicy, Mińsku Mazowieckim, Pruszczu Gdańskim, Stargardzie, Strykowie, Tarnowie, Wyszkowie, Bydgoszczy oraz Błoniu.
Do programu mogą zgłaszać się studenci i absolwenci do 30 roku życia, którzy są dostępni od lipca do września br. Najważniejsze kryteria w doborze kandydatów, to motywacja i chęć do nauki – tak jak w przypadku pracowników sieci, tak i tu Lidl Polska stawia na zaangażowanie i nastawienie.
Szansa na zarobek
Zaletą programu „Lidl Way to Career” jest atrakcyjne wynagrodzenie oferowane stażystom. Chętnym zostaną powierzone ciekawe zadania, które rozwiną ich umiejętności i talenty. Oprócz tego, kandydaci mogą liczyć na pensję od 4720 do 5170 zł brutto za miesiąc (wynagrodzenie uzależnione od liczby przepracowanych godzin w miesiącu). To świetna okazja do sprawdzenia swoich sił w nowej roli i możliwość współpracy z ekspertami w swojej dziedzinie.
Kandydaci mogą również wysłuchać autorskiego podcastu Lidl Polska HRCAST #4. Przełącz się na program stażowy, czyli The Lidl Way To Career, gdzie dwoje pracowników sieci, których kariera w firmie rozpoczęła się właśnie od stażu, opowiada o swoich doświadczeniach.
— Na stażu uczyłam się przez praktykę – to było dla mnie najważniejsze. W dziale marketingu dawano mi dużo swobody i naprawdę ambitne zadania: przygotowywałam gazetkę reklamową, miałam możliwość tworzenia reklamy telewizyjnej czy radiowej. Widzę, że wiele działów w Lidlu daje stażystom możliwości rozwoju. Studenci mogą zweryfikować czy teoria, której uczą się na co dzień, sprawdza się w praktyce – podsumowuje Dorota Ignaczak w podcaście „Fajna praca? Dobry temat!”.
Aby zapoznać chętnych z kulisami pracy w Lidl Polska w środę, 20 marca, w Poznaniu sieć organizuje wydarzenie dla studentów – Nice to Lidl You. W ubiegłym roku wzięło w nim udział prawie 2 tys. osób.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/lidl-polska-startuje-z-13-edycja-programu-stazowego-rusza-rekrutacja-ponad-70-stazystow